Doğal gaz Hattı veya Kutusu İstiyorum


Doğal gaz hattı ve kutu taleplerinizi İzgaz Müşteri Merkezinden yapabilirsiniz.

banner_hat_kutu
GREY_HAT-KUTU
Doğal gaz hattı ve Servis kutusu başvurularınızı İzgaz Müşteri Merkezi'nden yapabilirsiniz.
Adres: Körfez Mahallesi Şehit Rafet Karaca Sokak No:58 (real Süpermarket hizası, Doğu Kışla Parkı çaprazı)

Evsel Müşterilerin Hat-Kutu Talep İşlemlerinde ;

1-Nufus Cüzdanı Fotokopisi (TC Kimlik Numarasının bulunması zorunludur)

2-Eğer talep başkası tarafından yapılıyor ise; gelen kişinin kimlik fotokopisi, evsel müşteriler için noter onaylı vekâlet belgesi ve  esas talep sahibinin kimlik fotokopisi.

3-Yapı Ruhsatı*, İskan, Yapı Kayıt Belgesi, Belediye Uygunluk Yazısı

Serbest Müşteriler İçin (Ticarethane, AVM, Resmi Kurumlar, Belediye Binaları, vb.) Ek Belgeler ;
4- Talep sahibi kamu kuruluşu ise talebi yapacak kişiye verilmiş görevlendirme / yetki yazısı.

5- Talep birden fazla ortağı olan bir şirket adına yapılıyor ise; talebi yapan kişinin kimlik fotokopisi, şirket tarafından verilmiş yetkilendirme yazısı, vergi levhası, sicil gazetesi ve imza sirküleri.

6- Talep, şahıs şirketi adına yapılıyorsa şirket sahibinin kimlik fotokopisi ve şirkete ait vergi numarası.

* Yapı Ruhsatları son beş yıla ait olmalıdır. 



Önemli bilgi: 

“Doğal gaz hat yada kutu talepleriniz değerlendirilip onaylandıktan sonra, sizden önce abone olmanız talep edilecektir. Aksi halde talebiniz onaylanmış dahi olsa gerçekleştirilemeyecektir.” 

TALEP DURUMUNU SORGULAYIN


Hat-Kutu Talebinizle ilgili durumu Dilekçe Numaranızla birlikte 444 33 41 nolu telefonu arayarak öğrenebilirsiniz.