Doğal gaz Hattı veya Kutusu İstiyorum


Doğal gaz hattı ve kutu taleplerinizi İzgaz Müşteri Merkezinden yapabilirsiniz.

banner_hat_kutu
GREY_HAT-KUTU
Doğal gaz hattı ve Servis kutusu başvurularınızı İzgaz Müşteri Merkezi'nden yapabilirsiniz.
Adres: Körfez Mahallesi Şehit Rafet Karaca Sokak No:58 (real Süpermarket hizası, Doğu Kışla Parkı çaprazı)

Evsel Müşterilerin Hat-Kutu Talep İşlemlerinde ;

1- Yapı Ruhsatı, İskan veya Muhtar Yazısı

HAT_KUTU

2- Kimlik Fotokopisi
3- İmzalı olarak doldurulmuş Hat-Kutu Talep Formu

  

Serbest Müşterilerin (MHA) Hat-Kutu Talep işlemlerinde (Ticarethaneler) ;

  1. Talep edilen gaz tüketim/kapasite bilgilerini içeren talep dilekçesi/Hat Kutu Talep Formu
  2. Talep Sahibinin Kimlik Fotokopisi, Adres, Telefon Bilgileri,  
  3. İskan ( Yapı Kullanım İzin Belgesi) Belgesi veya yapı ruhsatı (evsel müşterilerimiz için geçerli olan kriterler serbest tüketicilerimiz içinde geçerlidir)
  4. Eğer Talep başkası tarafından yapılıyor ise; gelen kişinin kimlik fotokopisi ,vekalet belgesi ve  esas talep sahibinin kimlik fotokopisi.
  5. Talep sahibi kamu kuruluşu ise talebi yapacak kişiye verilmiş görevlendirme / yetki yazısı.
  6. Talep birden fazla ortağı olan bir şirket adına yapılıyor ise talebi yapan kişinin kimlik fotokopisi ve vekaletname.
  7. Talep şahıs şirketi adına yapılıyorsa şirket sahibinin kimlik fotokopisi ve şirkete ait vergi numarası.
  8. Adres bilgilerini doğrulamak için elektrik-su veya telefon faturaları veya Belediyelerden alınan Adres Tespit Belgesi gereklidir.



Önemli bilgi: 

“Doğal gaz hat yada kutu talepleriniz değerlendirilip onaylandıktan sonra, sizden önce abone olmanız talep edilecektir. Aksi halde talebiniz onaylanmış dahi olsa gerçekleştirilemeyecektir.” 

TALEP DURUMUNU SORGULAYIN


Hat-Kutu Talebinizle ilgili durumu Dilekçe Numaranızla birlikte 444 33 41 nolu telefonu arayarak öğrenebilirsiniz.